TOP 10 Jídla, která by neměla chybět ve Vašem jídelníčku

4 Sardinky

Sardinky všichni známe z regálů supermarketů, kde tyto rybičky leží pověstně namačkané v konzervách. Už méně lidí ale ví, že právě sardinky mohou být výborným původcem nenasycených mastných omega 3 kyselin, které mají téměř zázračné účinky v prevenci kardiovaskulárních onemocnění a významně zlepšují proudění krve i v těch nejjemnějších cévách v těle. Tyto kyseliny (typické pro mořské ryby) navíc také pomáhají snižovat hladinu cholesterolu v krvi a podporují obnovu a růst buněk. Dalším rybím pokladem je například obsah vitamínu D, fosforu, fluoru a železa pro sílu našich kostí a také obsah acetylcholinu, který významně zlepšuje paměť. Zvažujete už, jestli dnes večer vyměníte tuňáka za sardinky v oleji?

sardinky

Total
0
Shares
Loading Facebook Comments ...
Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

Previous Article

TOP 10 Nejhezčí vodopády na světě

Next Article

TOP 10 Lidé, kteří přežili pád z extrémní výšky

Related Posts
ořechy
Čtete více

TOP 10 nejlepších ořechů

Ořechy jsou oblíbenou pochoutkou a nepostradatelnou součástí některých receptů. Jsou zdrojem energie a chrání naše zdraví. Připravili jsme pro vás seznam 10 nejlepších ořechů, které byste měli zařadit do svého jídelníčku. Seznamte se s nimi a vyberte si takové, které vás potěší nejen svou chutí, ale i účinky v oblasti zdraví.