10 věcí, které vám zbytečně zabírají místo v šatníku

Že je šatník nadmíru důležitý, o tom ví každý své, nehledě na pohlaví. Jak se říká, šaty dělají lidi. A něco na tom bude. S průběhem času člověk nahromadí spoustu oblečení pro různé příležitosti. Zároveň se mu i s dobou a věkem mění vkus, proto se může stát, že vaše skříň již nedokáže pojmout další módní kousky. Co se dá v takovýchto případech dělat?
šatník
Udělejte čistku šatníku a určitě zjistíte, že i vy v něm máte všelijaké zbytečnosti, co nenosíte a jen zabírají místo. (foto: depositphotos)

5. Nikdy nenošené

Prohledejte svůj šatník s precizností. Je tam snad něco, co jste nikdy ještě neměli nebo snad na něčem ještě visí cedulka s cenou? Zcela určitě to má svůj důvod. Takové oblečení navíc můžete ještě poslat dále, někomu, kdo ho unosí. A vy si třeba ještě k tomu přivyděláte.

6. Změna stylu

Je možné, ba pravděpodobné, že s postupem věku se vám změnil vkus. Nosíte-li nyní jiný typ módy než před několika lety, je malá šance, že se k bývalému stylu vrátíte. Není sebemenší důvod si takové kousky v šatníku nadále ponechávat. Zde už spadáme do kategorie vzpomínkových předmětu.

šatník
V každém šatníku se najde oblečení, které už jsme hodně dlouho neměli na sobě. (foto: depositphotos)

7. Hodně nošené a seprané

Každý si někdy oblíbíme něco konkrétního. Ať už kvůli pohodlnosti, nebo kvůli výslednému pocitu, který nám toto oblečení přináší. Nosíme-li něco často, je naprosto přirozené, že takové oblečení se vytahá, sepere a barvy ani tvary už nejsou to, co kdysi bývaly. Ale jestli vám to pořád dělá radost a jen se na to ve skříni nepráší, nechte si to.

Total
0
Shares
Související články
dětské oblečení eshop
Read More

Jak poznat kvalitní e-shop s dětským oblečením?

Nakupovat oblečení s dětmi v kamenných obchodech je ztráta času a zkouška nervů i trpělivosti. V dnešní době internetu je to čirý nesmysl a devadesát procent rodičů přiznává, že mnohem raději nakupuje oblečení online, a pak je s dětmi zkouší v klidu doma. Jak ale poznat e-shop, který stojí za vaši důvěru?
Total
0
Share