10 cviků pro pevný zadek a krásná stehna

Plavková sezóna se nezadržitelně blíží, a tak je na čase začít pro vysněnou postavu něco dělat. Pokud jste již přemýšlela o lepším jídelníčku či nějaké dietě, určitě se už odhodláváte také ke cvičení. Jaké cviky ale vybrat pro pevné a krásné nohy, štíhlá stehna a vyrýsovaný zadeček? Poradíme vám těch deset nejúčinnějších.
pevný zadek
Když budete svoje pozadí pravidelně posilovat, uvidíte jak se brzy změní před očima. (foto: 123RF)

Připravte si vlastní plán tréninku a věnujte posilovacím aktivitám alespoň dvacet minut denně. Takovým tempem je vaše tělo do léta krásně vyrýsované. Zaměřte se především na správné cvičení jednotlivých cviků, v opačném případě si můžete zničit záda nebo jiné části těla. Inspiraci najdete na sociálních sítích a na YouTube je dokonce mraky několik již připravených workoutů nejen pro pevný zadek, se kterými si každý den snadno zacvičíte.

1.      Dřepy

Všude se dočtete, že jestli chcete mít krásné a pevné pozadí, musíte dřepovat. Ano, tento cvik je jeden z nejzákladnějších pro štíhlé nohy a pevný zadek. Zařaďte do vašeho tréninkového plánu běžné dřepy, při kterých držíte ruce za hlavou. Při dřepu mějte nohy maximálně v pravém úhlu a chodidla mějte rovně, nikam je nesměřujte.

2.      Lepší dřepy

Chcete trochu upgradovat klasický dřep? Vyzkoušejte například dřepy s výkopy dozadu. Pokaždé, když z dřepu půjdete zase nahoru do vzpřímené polohy, zvedněte pravou a podruhé levou nohu. Dalším vylepšením jsou také sumo dřepy, kde při dřepu dáváte kolena do strany. Tím mnohem více posilujete vnitřní stranu stehen.

pevný zadek
Takovou krátkou čtvrthodinku si můžete zacvičit i na čerstvém vzduchu. (foto: 123RF)

3.      Výpady

Dalším účinným cvikem pro pevný zadek a štíhlé nohy je výpad. Pro ještě větší zátěž můžete mít v rukou menší činky. Výpady skvěle posilujete nejen stehna a hýždě, ale také lýtkový sval. S tímto cvikem nejlépe zhubnete přebytečný tuk na stehnech, proto se nejvíce doporučuje pro redukci váhy na nohou.

4.      Unožování

Zapojte všechny hýžďové svaly v jednom cviku. K tomu vám pomůže dřep s unožováním. Ukročte do strany pravou nohou a dotkněte se špičky boty levou rukou. To samé hned opakujte i na druhou stranu. Měňte pozice několikrát za sebou a brzy ucítíte pálení svalů na hýždích.

Total
0
Shares
Související články
kopačky
Read More

Vyberte si správné kopačky pro svůj fotbalový výkon: Adidas vs. Mizuno

Fotbal je jedním z nejoblíbenějších sportů na světě a kvalitní vybavení je klíčové pro dosažení optimálního výkonu na hřišti. Mezi základní výbavu fotbalisty patří bezpochyby kopačky. Když se rozhodujete mezi různými značkami a modely, může to být náročné rozhodnutí. V tomto článku si představíme dvě renomované značky, Adidas a Mizuno, a jejich nabídku kopaček, abyste měli lepší přehled při výběru vašich ideálních kopaček pro nejlepší fotbalový výkon.
Total
0
Share