TOP 10: Způsoby, jak se ubránit COVIDu

7. Melatonin

Hormon tmy a spánky, i ten je velmi důležitý. Dostatečně se nám v těle tvoří, pokud spíme ve tmě 7-9 hodin. Usínáme v co nejpravidelnější čas. A alespoň 1-2 hodiny před usnutím nejsme ozáření světlem z modrým a zeleným spektrem. Tedy světlem z obrazovek počítačů, mobilů, televizí nebo třeba tabletů. Před spaním bychom tak podobné přístroje neměli používat. Nebo si na ně nainstalovat červený filtr.

6. Vlhké sliznice

Důležité také je, udržovat si vlhké silné a zdravé sliznice, které mohou zabránit, aby se virus dostal dolů do plic. Tedy hodně a pravidelně pít. V suchých prostorách zvlhčovat vzduch nádobami s vodou či mokrých ručníkem na topení. Případně proplachovat nos slanou vodou, kterou můžeme i kloktat. A pokud je to možné, dýchat nosem.

Total
0
Shares
Loading Facebook Comments ...
Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

Previous Article

Top 10: Produktové faily Applu

Next Article

TOP 10: Nejlepší kryptoměny 2021 podle hodnoty

Related Posts