TOP 10: Způsoby, jak se ubránit COVIDu

7. Melatonin

Hormon tmy a spánky, i ten je velmi důležitý. Dostatečně se nám v těle tvoří, pokud spíme ve tmě 7-9 hodin. Usínáme v co nejpravidelnější čas. A alespoň 1-2 hodiny před usnutím nejsme ozáření světlem z modrým a zeleným spektrem. Tedy světlem z obrazovek počítačů, mobilů, televizí nebo třeba tabletů. Před spaním bychom tak podobné přístroje neměli používat. Nebo si na ně nainstalovat červený filtr.

6. Vlhké sliznice

Důležité také je, udržovat si vlhké silné a zdravé sliznice, které mohou zabránit, aby se virus dostal dolů do plic. Tedy hodně a pravidelně pít. V suchých prostorách zvlhčovat vzduch nádobami s vodou či mokrých ručníkem na topení. Případně proplachovat nos slanou vodou, kterou můžeme i kloktat. A pokud je to možné, dýchat nosem.

Total
0
Shares
Související články
dovolená
Read More

Top 10 míst pro zimní dovolenou

Zima je tady a s ní přichází čas na zasněžené dobrodružství! Pokud váháte, kam vyrazit na zimní dovolenou, máme pro vás Top 10 míst, která vás okouzlí svou krásou a nabídnou nezapomenutelný zážitek. Od horských středisek se sjezdovkami po kouzelná města plná vánoční atmosféry – naše výběr zimních destinací slibuje skvělý mix dobrodružství a odpočinku pro každého milovníka zimních radovánek.
skytrax
Read More

Top 10 evropských letišť

Společnost Skytrax každoročně vydává žebříček nejlepších světových letišť. Výsledky anket a průzkumů zveřejňuje pravidelně již od roku 1989. Jaká jsou aktuálně nejlepší evropská letiště? Seznamte se s top desítkou.
Total
0
Share