Nechte minulost za sebou: 10x, jak jít dál a cítit se lépe

Jednou z věcí, která spojuje nás všechny, je schopnost cítit bolest. A to jak fyzickou, tak i emoční. Zažil to každý, obě zmíněné varianty. Co nás ale odlišuje, tak je reakce a jak se s nimi zvládáme vypořádat. Pokud si procházíte trýznivým obdobím, níže naleznete několik tipů, které vám mohou pomoci s posunem začít.
minulost
Jak nechat minulost za sebou a jít dál? (foto: pexels//Pratik Gupta)

8. Dělejte to, co vás baví

Ano, zabavit se, to je klíč. Neměli jste v minulosti na něco čas? Teď ho máte spoustu! Toužili jste něco nového vyzkoušet? Teď je ta správná chvíle Zkusit novou aktivitu, nový koníček, vycestovat, cokoli. Přesunutím pozornosti nebude prostor pro přemýšlení nad minulostí.

9. Pište si deník

Sepsání věcí, jež nás v nitru tíží, je mocný způsob, jak je ze sebe vypustit. Nemusíte psát romány, i pár slov denně může mít obrovský vliv. Prostě to hoďte všechno na papír.

10. Věřte si

A to bezvýhradně. Věřte si, že to dokážete, že to překonáte, že na to máte. Však už jste došli tak daleko. Kolikrát jste si říkali, že to nezvládnete a podívejte se, zvládnuli a stali se silnějšími. Dokážete to i teď, a ještě vás to posílí.

Každý jsme v této fázi byli. A je jen na vás, jak dlouhou si ji uděláte.

MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT

Prokrastinace? Víme, jak s ní zatočit v 10 krocích

Narcista vám ukradne osobnost. 10 tipů jak s ním zacházet

Total
0
Shares
Související články
přejídání
Read More

10 tipů, jak stopnout emoční přejídání

Je známé, že stresové životní situace mají tendenci vyvolávat neodolatelnou touhu po jídle, co nás uklidňuje. Sedět na gauči u televize a ládovat do sebe čokoládovou zmrzlinu nebo hamburger se může jevit jako nejsnazší řešení na naše emoční strasti, nicméně v průběhu tohoto rituálu a s několika sousty navíc nám to jako dobrý nápad přestane připadat.
Total
0
Share