TOP 10 Jídla, která by neměla chybět ve Vašem jídelníčku

5 Dýňová semínka

Dýňová semínka nejsou v semenné říši žádnou výjimkou. Stejně tak, jako jejich kolegové, obsahují nepřeberné množství léčivých a výživných látek. V tomto případě semena obsahují především zinek, měď, hořčík, mangan, draslík a železo. Tyto látky mají za následek, že jsou dýňová semínka úspěšným preventivním prostředkem proti zvětšování prostaty, u žen zmírňují nepříjemné příznaky přechodu (snížení krevního tlaku, zmírnění teplotních návalů a bolestí hlavy a kloubů), bojují proti infekcím močových cest a chrání srdce, cévy a játra. Ať už jste tedy muž nebo žena, blížíte-li se padesátce, měli byste pár dýňových semínek občas „skřoupnout“.

dýňová semínka

Total
0
Shares
Související články
rostlinné mléko
Read More

Rostlinné mléko: 10 alternativ, které si zamilujete

Stále více lidí přichází na to, že kravské mléko ke svému životu nepotřebují. Některým nechutná, další mají problémy s laktózou nebo jim leží na srdci mlékárenský průmysl a jiní poukazují na jeho zbytečnost, pokud jde o naše zdraví. Patříte-li k některé z těchto skupin obyvatelstva, zkuste klasické mléko nahradit.
ořechy
Read More

TOP 10 nejlepších ořechů

Ořechy jsou oblíbenou pochoutkou a nepostradatelnou součástí některých receptů. Jsou zdrojem energie a chrání naše zdraví. Připravili jsme pro vás seznam 10 nejlepších ořechů, které byste měli zařadit do svého jídelníčku. Seznamte se s nimi a vyberte si takové, které vás potěší nejen svou chutí, ale i účinky v oblasti zdraví.
Total
0
Share